Наші експерти

Анна Пекер – керівник напрямку алкогольних напоїв Власного імпорту «Сільпо»

Анна – корінна киянка в 5-му поколінні. Дідусь – підводник, капітан першого рангу, бабуся – викладач англійської мови. Саме родина та її оточення визначили незвичайний життєвий шлях Анни, на питання: «Ким ти хочеш стати?» дівчинка відповідала: «Хочу подорожувати», а після мандрівки до Франції в юному віці додавала «і розбиратися у вині».

Вільно володіючи англійською з дитинства, Анна вирішила опанувати математичну спеціальність «Автоматизація систем управління», аби врівноважити гуманітарні здібності. У майбутньому ці знання знадобилися їй під час роботи над масштабними проектами Fozzy Group.

Навчання Анна поєднувала з роботою в ресторані, який був відомий однією з кращих колекцій вина у місті. Тут і розпочався її шлях в незвичайну професію. Через два роки вона вже працювала сомельє у французькому ресторані. Навчання, робота сомельє, формування портфеля (асортименту) вин з нуля, посада комерційного директора – все це передувало знайомству Анни з Fozzy Group.

Коли 5 років тому вона прийшла в компанію, її головним завданням було вивести «Сільпо» в лідери серед ритейлерів з імпорту алкоголю. З ним Анна впоралася та не зупинилася на досягнутому.

Сьогодні мережа «Сільпо» вийшла за рамки звичайного супермаркету, пропонуючи своїм гостям ексклюзивний вибір вин, асортимент яких постійно оновлюється за рахунок малих винних господарств. Це все завдяки Анні, яка не боїться експериментувати.

Обираючи вино, Анна застосовує два основних критерії: вино має бути як мінімум питке і відповідати своїй ціні, а в ідеалі – бути кращим за ці гроші. В пошуках таких вин Анна щорічно відвідує виставки та виробників у найвіддаленіших куточках Франції, Італії й Іспанії.

Мрія Анни – створити той рівень лояльності до вин Власного імпорту «Сільпо», який буде знаком якості (референсом) як для гостей магазинів, так і для виноробних господарств, представлених в мережі Fozzy Group.

Анна переконана, що головне у світі вина – люди і ті емоції, які виробники вкладають у вино, а споживачі отримують. Адже виноробство – це мистецтво, що не поступається музиці чи живопису. В ньому гостро відчувається авторська особистість та душевність.