Наші експерти

Семен Хомусько – керівник департаменту Власного імпорту «Сільпо»

Семен Хомусько

Імпортом пива Семен та команда займаються з 2000 року, розвиваючи власну експертизу іноземних виробництв та продуктів. Тому Семен перебуває в постійному «зануренні»: колекціонує книги, закордонні журнали з оглядом ринків, спецвипуски видань про пиво та блоги пивних експертів.

Безсумнівно, Семен разом з командою відвідують усі головні світові пивні події: European Beer Star, Brussels Beer Challenge та інші. До речі, визначним для команди Fozzy Group став захід національного значення Бельгії – Belgian beer weekend. Компанію нагородили за особливий вклад у розвиток культури вживання бельгійського пива. Так, компанія Fozzy в обличчі Семена Хомусько стала власником ордена «Почесного лицаря пивоварного ордену» та грамоти від Belgian beer weekend.

Процес пошуку виробників не лише довготривалий, а й досить складний, враховуючи, що українці в абсолютній більшості віддають перевагу пиву категорії мас-маркет. Місія Семена та його команди – розвивати гарний смак до пива серед українців та показати кращих представників пінного на полицях Власного імпорту в мережах «Сільпо» та Le Silpo. Наразі асортимент створений з урахуванням таких критеріїв:

•    унікальність пива (наприклад, в «Сільпо» зібрані майже усі види пива ордену трапістів);
•    якісне крафтове пиво усіх видів. Кожен вид представлений мінімум від одного виробника
.

За спостереженнями Семена, початок крафтової пивної революції змінив ставлення до пива: це не просто продукт для охмеління. Це смачний монопродукт, яким можна насолоджуватися так само, як чудовим вином. Крафтова пивна революція допомагає розвивати сорти та смакові характеристики: пиво з фруктами, горіхами чи те, що зараз на піку популярності – ІРА (пиво, в яке додаються багато різних хмелів). Також Семен виділяє тренд грамотного food pairing – це особлива гастрономічна культура, де закуска не перебиває смак пива, а підкреслює його (beer & food).